(Bijna) jarig...

 30-05    Jesse B      gr. 1/2c
 01-06    Nora      gr. 8
 02-06    Pien      gr. 1/2a
 07-06    Artur      gr. 8
 09-06    Ryan
 Milou
 Boyd
     gr. 1/2b
 gr. 1/2a
 gr. 8
 10-06    Kiki      gr. 4
 11-06    Yoëlle      gr. 5
 12-06    Lola      gr. 1/2a
 14-06    Ralph      gr. 6
 16-06    Noa      gr. 6
 20-06    Juliaan      gr. 4
 22-06    Katie      gr. 4
 23-06    Fee
 Ryan
     gr. 3
 gr. 5
 24-06    Isis D      gr. 5
 25-06    Danique      gr. 8
 26-06    Catootje      gr. 1/2c
 27-06    Thijmen      gr. 8
 28-06    Ryan 
 Kimberley
     gr. 1/2a
 gr. 6
 29-06    Jax      gr. 1/2c
 30-06    Loran
 Benthe
     gr. 8
 gr. 7
 01-07    Jamie-Moreno
 Ryan
     gr. 1/2a
 gr. 1/2b
 02-07    Elodie      gr. 4
 05-07    Lisanne      gr. 1/2a
 06-07    Tessa      gr. 8
 10-07    Daniël      gr. 1/2c
 16-07    Liz      gr. 3
 18-07     Jayden      gr. 1/2b
 22-07    Dominique
 Mirthe
 Feline
     gr. 7
 gr. 8
 gr. 1/2a
 25-07    Gijs      gr. 8
 26-07    Emma      gr. 5
 31-07    Tess
 Kiene
     gr. 5
 gr. 4

Groep 3-8

De middenbouw bestaat uit de groepen 3, 4 en 5. Natuurlijk beginnen we met leren lezen (al vanaf half groep 2 trouwens!), schrijven en rekenen. Het onderwijs bij ons is dusdanig ingericht dat alle kinderen hun talenten kunnen benutten. We geven les in de groepen, maar daarbinnen is er differentiatie, zodat kinderen hun eigen leertempo kunnen volgen. De leerkrachten werken op een manier dat alle kinderen worden uitgedaagd om er uit te halen wat er in zit. In onze school vinden we samenwerken en zelfstandigheid erg belangrijk. We oefenen veel en laten kinderen zelf verantwoordelijkheden nemen, onder begeleiding van hun eigen meester of juf.

De bovenbouw bestaat uit de groepen 6, 7 en 8. Verworven vaardigheden worden uitgebouwd en verankerd. Nog meer samenwerken, nog meer zelfstandigheid, leren plannen, zorgen dat je weet waar je mee bezig bent. De meester of de juf geeft uitleg over verschillende vakken en je mag zelf indelen in welke volgorde je je werk gaat doen. Kortom: we werken steeds meer naar verantwoordelijkheid van de leerling zelf.
De leerkracht is de sturende kracht in het geheel. We maken veel gebruik van digitale media, digiborden, computers, alles wat in deze complexe wereld nodig is om je daar als een vis in het water te laten voelen.
Begin groep 8 hebben alle leerlingen, samen met hun ouders, een startgesprek. Hier worden doelen gesteld voor groep 8. Dit leerjaar wordt gebruikt om alles nog een keer goed te herhalen en om de kinderen goed voor te bereiden op het vervolgonderwijs. Tsja, het was leuk, die acht jaar, maar aan het eind ben je er ook weer aan toe om je onderwijscarrière te vervolgen…….met de juiste bagage in je koppetje, dat wel!