(Bijna) jarig...

 01-07    Jamie-Moreno
 Ryan
     gr. 1/2a
 gr. 1/2b
 02-07    Elodie      gr. 4
 05-07    Lisanne      gr. 1/2a
 06-07    Tessa      gr. 8
 10-07    Daniël      gr. 1/2c
 16-07    Liz      gr. 3
 18-07     Jayden      gr. 1/2b
 22-07    Dominique
 Mirthe
 Feline
     gr. 7
 gr. 8
 gr. 1/2a
 25-07    Gijs      gr. 8
 26-07    Emma      gr. 5
 31-07    Tess
 Kiene
     gr. 5
 gr. 4
 01-08    Sanny 
 Jasper
 Amir
     gr. 6 
 gr. 5
 gr. 1/2c
 02-08    Mike       gr. 3 
 03-08    Vince  
 Rinze
 Liselotte
     gr. 1/2b
 gr. 4
 gr. 6
 05-08    Lukas       gr. 6 
 06-08    Ali       gr. 3 
 07-08    Omar       gr. 1/2c 
 11-08    Luna 
 Stefano
 Bo
 Jesse
     gr. 5 
 gr. 8
 gr. 4
 gr. 6
 13-08    Lukas       gr. 4
 14-08    Edu 
 Kike
 Sofia
     gr. 8 
 gr. 8
 gr. 7
 17-08    Wes       gr. 6 
 18-08    Vie 
 Sem
     gr. 1/2b
 gr. 3
 20-08    Amber 
 Jasmijn
 Mika
     gr. 6 
 gr. 6
 gr. 6
 22-08    Phileine      gr. 4 
 24-08    Loïs 
 Kaylee
 Wendy
     gr. 8 
 gr. 7
 gr. 3
 25-08    Elise       gr. 5 
 29-08    Tess      gr. 5 
 30-08    Iza       gr. 4 

IDENTITEIT EN LEVENSBESCHOUWING

Identiteit

Het openbaar onderwijs gaat uit van kernwaarden:
Ieder kind is welkom Op de openbare school spelen levensovertuiging, etniciteit of seksuele geaardheid geen rol bij toelating.

Wederzijds respect
Op de openbare school is er respect voor ieders mening en wordt de diversiteit aan opvattingen aangegrepen om van elkaar te leren.

Waarden en normen
Op de openbare school worden de normen en waarden van de Nederlandse samenleving gerespecteerd. Deze verworvenheden geven ruimte voor opvattingen van minderheden.

School en de samenleving
De openbare school heeft een open karakter. Zij betrekt de omgeving actief bij haar activiteiten en neemt op haar beurt actief deel aan de omgeving.

Levensbeschouwing en godsdienst
De openbare school biedt ruimte voor levensbeschouwing en godsdienst, omdat deze onlosmakelijk verbonden zijn aan de samenleving

Op onze school wordt in de groepen 4 en 5 godsdienstonderwijs gegeven en in de groepen 6 en 7 humanistisch vormingsonderwijs. In groep 8 is er een project over de grote wereldgodsdiensten. Wij informeren kinderen, maar dragen zelf geen levensovertuiging uit.