(Bijna) jarig...

 20-08    Amber 
 Jasmijn
 Mika
     gr. 6 
 gr. 6
 gr. 6
 22-08    Phileine      gr. 4 
 24-08    Loïs 
 Kaylee
 Wendy
     gr. 8 
 gr. 7
 gr. 3
 25-08    Elise       gr. 5 
 29-08    Tess      gr. 5 
 30-08    Iza       gr. 4 
 01-09    Kevin      gr. 3 
 03-09    Tjidde 
 Luc
     gr. 6
 gr. 3 
 04-09    Ianthe       gr. 7 
 05-09    Frank       gr. 3/4 
 06-09    Daniël       gr. 6 
 08-09    Sem 
     gr. 3/4 
 11-09    Sten       gr. 1/2a 
 13-09    Lynde
 Ari
 Veli 
     gr. 7
 gr. 6
 gr. 1/2c
 20-09    Wessel       gr. 5 
 22-09    Storm       gr. 7 
 23-09    Evie       gr. 7 
 27-09    Jack       gr. 4 

IDENTITEIT EN LEVENSBESCHOUWING

Identiteit

Het openbaar onderwijs gaat uit van kernwaarden:
Ieder kind is welkom Op de openbare school spelen levensovertuiging, etniciteit of seksuele geaardheid geen rol bij toelating.

Wederzijds respect
Op de openbare school is er respect voor ieders mening en wordt de diversiteit aan opvattingen aangegrepen om van elkaar te leren.

Waarden en normen
Op de openbare school worden de normen en waarden van de Nederlandse samenleving gerespecteerd. Deze verworvenheden geven ruimte voor opvattingen van minderheden.

School en de samenleving
De openbare school heeft een open karakter. Zij betrekt de omgeving actief bij haar activiteiten en neemt op haar beurt actief deel aan de omgeving.

Levensbeschouwing en godsdienst
De openbare school biedt ruimte voor levensbeschouwing en godsdienst, omdat deze onlosmakelijk verbonden zijn aan de samenleving

Op onze school wordt in de groepen 4 en 5 godsdienstonderwijs gegeven en in de groepen 6 en 7 humanistisch vormingsonderwijs. In groep 8 is er een project over de grote wereldgodsdiensten. Wij informeren kinderen, maar dragen zelf geen levensovertuiging uit.