(Bijna) jarig...

 
 23-01    Femm
 Sophie 
     gr. 5
 gr. 8 
 24-01    Hamada       gr. 3/4 
 29-01    Jayson       gr. 3 
 30-01    Tim
 Evy
     gr. 3
gr. 1/2b 
 31-01    Milan       gr. 5 
 01-02    Anna       gr. 6 
 04-02    Timo
 Gijs 
     gr. 8
 gr. 7 
 08-02    Nanou
 Sven 
     gr. 7 
 gr. 3/4
 09-02    Roan
 Davi 
     gr. 3/4
 gr. 1/2c 
 10-02    Naomi
 Sven 
     gr. 3/4
 gr. 8 
 11-02    Lieke       gr. 8 
 13-02    David       gr. 8 
 15-02    Denelson
 Amy
     gr. 6
 gr. 3/4
 19-02    Mees
 Nathan 
     gr. 5
 gr. 6
 20-02    Juliette       gr. 8
 23-02    Milou      gr. 5 
 24-02    Daphne       gr. 1/2b 
 25-02    Dirkje       gr. 6 

IDENTITEIT EN LEVENSBESCHOUWING

Identiteit

Het openbaar onderwijs gaat uit van kernwaarden:
Ieder kind is welkom Op de openbare school spelen levensovertuiging, etniciteit of seksuele geaardheid geen rol bij toelating.

Wederzijds respect
Op de openbare school is er respect voor ieders mening en wordt de diversiteit aan opvattingen aangegrepen om van elkaar te leren.

Waarden en normen
Op de openbare school worden de normen en waarden van de Nederlandse samenleving gerespecteerd. Deze verworvenheden geven ruimte voor opvattingen van minderheden.

School en de samenleving
De openbare school heeft een open karakter. Zij betrekt de omgeving actief bij haar activiteiten en neemt op haar beurt actief deel aan de omgeving.

Levensbeschouwing en godsdienst
De openbare school biedt ruimte voor levensbeschouwing en godsdienst, omdat deze onlosmakelijk verbonden zijn aan de samenleving

Op onze school wordt in de groepen 4 en 5 godsdienstonderwijs gegeven en in de groepen 6 en 7 humanistisch vormingsonderwijs. In groep 8 is er een project over de grote wereldgodsdiensten. Wij informeren kinderen, maar dragen zelf geen levensovertuiging uit.