(Bijna) jarig...

 30-05    Jesse B      gr. 1/2c
 01-06    Nora      gr. 8
 02-06    Pien      gr. 1/2a
 07-06    Artur      gr. 8
 09-06    Ryan
 Milou
 Boyd
     gr. 1/2b
 gr. 1/2a
 gr. 8
 10-06    Kiki      gr. 4
 11-06    Yoëlle      gr. 5
 12-06    Lola      gr. 1/2a
 14-06    Ralph      gr. 6
 16-06    Noa      gr. 6
 20-06    Juliaan      gr. 4
 22-06    Katie      gr. 4
 23-06    Fee
 Ryan
     gr. 3
 gr. 5
 24-06    Isis D      gr. 5
 25-06    Danique      gr. 8
 26-06    Catootje      gr. 1/2c
 27-06    Thijmen      gr. 8
 28-06    Ryan 
 Kimberley
     gr. 1/2a
 gr. 6
 29-06    Jax      gr. 1/2c
 30-06    Loran
 Benthe
     gr. 8
 gr. 7
 01-07    Jamie-Moreno
 Ryan
     gr. 1/2a
 gr. 1/2b
 02-07    Elodie      gr. 4
 05-07    Lisanne      gr. 1/2a
 06-07    Tessa      gr. 8
 10-07    Daniël      gr. 1/2c
 16-07    Liz      gr. 3
 18-07     Jayden      gr. 1/2b
 22-07    Dominique
 Mirthe
 Feline
     gr. 7
 gr. 8
 gr. 1/2a
 25-07    Gijs      gr. 8
 26-07    Emma      gr. 5
 31-07    Tess
 Kiene
     gr. 5
 gr. 4

IDENTITEIT EN LEVENSBESCHOUWING

Identiteit

Het openbaar onderwijs gaat uit van kernwaarden:
Ieder kind is welkom Op de openbare school spelen levensovertuiging, etniciteit of seksuele geaardheid geen rol bij toelating.

Wederzijds respect
Op de openbare school is er respect voor ieders mening en wordt de diversiteit aan opvattingen aangegrepen om van elkaar te leren.

Waarden en normen
Op de openbare school worden de normen en waarden van de Nederlandse samenleving gerespecteerd. Deze verworvenheden geven ruimte voor opvattingen van minderheden.

School en de samenleving
De openbare school heeft een open karakter. Zij betrekt de omgeving actief bij haar activiteiten en neemt op haar beurt actief deel aan de omgeving.

Levensbeschouwing en godsdienst
De openbare school biedt ruimte voor levensbeschouwing en godsdienst, omdat deze onlosmakelijk verbonden zijn aan de samenleving

Op onze school wordt in de groepen 4 en 5 godsdienstonderwijs gegeven en in de groepen 6 en 7 humanistisch vormingsonderwijs. In groep 8 is er een project over de grote wereldgodsdiensten. Wij informeren kinderen, maar dragen zelf geen levensovertuiging uit.