(Bijna) jarig...


 30-10    Dilano 
 Bob
 Gijs
 Sophie
     gr. 6 
 gr. 8
 gr. 4
 gr. 4
 31-10    Jurre 
 Vincent
 Ryan
     gr. 4 
 gr. 6
 gr. 8
 01-11    Fiene       gr. 5 
 02-11    Sarah 
 Curtis
     gr. 7 
 gr. 3
 03-11    Sanne       gr. 4 
 04-11    Madelief       gr. 5 
 05-11    Tomas       gr. 1/2b 
 06-11    Roy 
 Isa
 Sem
     gr. 8
 gr. 8
 gr. 6
 08-11    Tom       gr. 8 
 09-11    Ninthe 
 Lieke
     gr. 5
 gr. 5 
 10-11    Sanaa 
 Lee
     gr. 7 
 gr. 5
 11-11    Veerle       gr. 4 
 12-11    Jesse       gr. 4 
 14-11    Babet       gr. 5 
 17-11    Steffen
 Bruce
 Joris
 Vince 
     gr. 4
 gr. 4
 gr. 8
 gr. 5 
 18-11    Lars       gr. 1/2a 
 19-11    Christiaan
 Ben 
     gr. 5 
 gr. 6
 22-11    Jian       gr. 5 
 23-11    Juliette      gr. 5 
 26-11    Daan 
 Tara
     gr. 7
 gr. 6 
 28-11    Meena       gr. 7 
 03-12    Duco      gr. 1/2b 
 08-12    Fae       gr. 6 
 10-12    Gina       gr. 4 
 17-12    Dex 
 Viggo
     gr. 1/2a 
 gr. 5
 18-12    Jeroen       gr. 7 
 21-12    Noor       gr. 6 
 23-12    Sophie
 Brandon
 Liam 
     gr. 4
 gr. 6
 gr. 3
 24-12    Jimmy       gr. 6 
 28-12    Dess
 Sander 
     gr. 5
 gr. 8 

IDENTITEIT EN LEVENSBESCHOUWING

Identiteit

Het openbaar onderwijs gaat uit van kernwaarden:
Ieder kind is welkom Op de openbare school spelen levensovertuiging, etniciteit of seksuele geaardheid geen rol bij toelating.

Wederzijds respect
Op de openbare school is er respect voor ieders mening en wordt de diversiteit aan opvattingen aangegrepen om van elkaar te leren.

Waarden en normen
Op de openbare school worden de normen en waarden van de Nederlandse samenleving gerespecteerd. Deze verworvenheden geven ruimte voor opvattingen van minderheden.

School en de samenleving
De openbare school heeft een open karakter. Zij betrekt de omgeving actief bij haar activiteiten en neemt op haar beurt actief deel aan de omgeving.

Levensbeschouwing en godsdienst
De openbare school biedt ruimte voor levensbeschouwing en godsdienst, omdat deze onlosmakelijk verbonden zijn aan de samenleving

Op onze school wordt in de groepen 4 en 5 godsdienstonderwijs gegeven en in de groepen 6 en 7 humanistisch vormingsonderwijs. In groep 8 is er een project over de grote wereldgodsdiensten. Wij informeren kinderen, maar dragen zelf geen levensovertuiging uit.